Kesemua pelanggan layak menikmati penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia bagi setiap pembelian produk FAQI.

SYARIKAT KURIER YANG DIPILIH :

FAQI menggunakan perkhidmatan syarikat kurier J&T sebagai penghantaran barang. Pelanggan juga boleh membuat permintaan kepada kami iaitu penggunaan syarikat kurier yang lain seperti PosLaju, City-link , Skynet mengikut keselesaan pelanggan. 

JAMINAN KE ATAS PELANGGAN

Jika barangan yang dipos berlaku kehilangan atau tidak dapat dikesan oleh pihak kurier, atau anda tidak menerima barangan (dengan bukti yang kukuh), anda layak untuk menerima penggantian produk mengikut syarat – syarat yang telah ditetapkan :

  1. Mempunyai bukti yang kukuh bahawa sememangnya tiada “delivery proof” . Jika ada penerimaan secara automatik permohonan ini di tolak.
  2. Penggantian produk dibuat bergantung kepada stok sediaada dan nilai yang diganti adalah sama seperti barangan pembelian anda.
MASA PENGHANTARAN :
Kami membuat pengeposan setiap hari kecuali cuti umum. Belian yang dibuat sebelum Jam 11.00a.m akan di pos pada hari yang sama dan pesanan yang dibuat selepas jam 11.00a.m akan dipos keesokkan harinya.
 
Selepas belian dilakukan anda akan menerima tracking number di emel dan juga dari pesanan ringkas (SMS)